SPECIJALNA OPREMA - Lučko d.o.o.
Dolenica 20, Donji Stupnik, 10250 Lučko
ZAGREB, HRVATSKA
POSLOVNA JEDINICA JUŽNA HRVATSKA
Ivana Pavla II 19a, 21212 Kaštel Sućurac,
SPLIT, HRVATSKA
Email: specijalna-oprema@specijalna-oprema.hr
Phone: +385 (0)1 653 0671, +385 (0)1 653 0677
Fax: +385 (0)1 653 0680
U PDF dokumentu ispod nalaze se detaljne informacije o ovom proizvodu
PN 16, DN 50-150
Regulacijski ventili prestrujni TIP RVP
Regulacijski ventili nazivnog su tlaka PN 16, a izrađuju se u ravnoj izvedbi s prirubničkim spojem u skladu s HRN M.B6.053 (DIN 2533).
Koriste se u za kontrolu i regulaciju tlaka u posudama i plinovodima za neagresivne plinove do temperature 333 K (60° C). Kontrolni tlak uzvodno od ventila. Osigurava postrojenja u području tlaka do 20 - 720 kPa, a na posebni zahtjev i za više tlakove.
Izrađeni su od materijala navedenih u Tabeli 1. Na posebni zahtjev isporučuje se i iz drugih odgovarajućih materijala.
Ugradbene mjere u skladu su s HRN M.C5.031 (DIN 3300). Na posebni zahtjev isporučuje se i prema drugim standardima.
Provodi se tlačna proba vodom u skladu s HRN M.C5.010, a zrakom kontrola vanjske i unutarnje nepropusnosti, te baždarenje. Za svaki ventil izdaje se Uvjerenje o tvorničkom ispitivanju.
Isporučuje se zaštićen od korozije, a priključna prirubnička površina osigurana je od mehaničkih oštećenja.
Kad tlak plina u impulsnom vodu (20) padne ispod vrijednosti postavljene oprugom (16) donji pladanj pilota (22) zatvara sapnicu (21). Time se prekida spoj s odušnim vodom (11), a istovremeno propušta plin iz impulsnog voda (20) u prostor iznad membrane (9). Ta sila tlaka iznad membrane, potpomognuta silom opruge (5), preko osovine (7) i pladnja (3) naglo zatvara ventil.
Kad se tlak plina u impulsnom vodu (20) poveća iznad vrijednosti postavljene oprugom pilota (16) gornji (25) i donji (22) pladanj pilota dižu se zajedno s osovinom pilota (12). Pri tome gornji pladanj pilota zbog djelovanja opruge (23) naliježe na sjedište razvodnika plina (24). Time zatvara vod prema prostoru membrane (9), a donji pladanj pilota otvara vod prema odušku (11). Na taj način odzračuje se prostor iznad membrane (9), pa se uz pomoć tlaka plina na pladanj (3), ventil otvara.