ISO 9001
ISO 29001
Kontakt informacije

SPECIJALNA OPREMA - Lučko d.o.o.

Dolenica 20, Donji Stupnik, 10250 Lučko

ZAGREB, HRVATSKA


POSLOVNA JEDINICA JUŽNA HRVATSKA

Ivana Pavla II 19a, 21212 Kaštel Sućurac,

SPLIT, HRVATSKA


Email: specijalna-oprema@specijalna-oprema.hr

Phone: +385 (0)1 653 0671, +385 (0)1 653 0677

Fax: +385 (0)1 653 0680

U PDF dokumentu ispod nalaze se detaljne informacije o ovom proizvodu

Sigurnosni ventili pilotni tip SVN-P Pilot-operated safety relief valve type SVN-P
 
DN 1” - 2”
 
PN 250
 
ANSI 1500lb
 
pmax 210 bar
 
t -20°C / +90°C
 
prihvatljivi medij prirodni plin, zrak, neagresivni plinovi
 
veze ANSI B1 20.1
 


 

PRIMJENA

Ventil za regulaciju tlaka s pilotom SVP-N je ventil za smanjenje tlaka u kojemu je glavni uređaj za olakšanje povezan i kontroliran pomoću pomoćnog pomoćnog pogona koji se aktivira.
 
Dizajniran je za korištenje gdje god postoji potreba za ispuštanjem prekomjernog volumena plina.
 
Primjene uključuju sustave za proizvodnju plina, kompresorske stanice, postrojenja za prijenos plina (cjevovodi), sustave za pohranu, distribucijske sustave i sve vrste postrojenja za preradu.

 

ZNAČAJKE DIZAJNA

Sigurnosni ventili s pilotom upravljanim SVN-P mekim sjedalom rade na načelu nejednakih područja izloženih istom tlaku.
Kada je ventil za zatvaranje zatvoren, tlak u sustavu gura se prema gore prema brtvi sjedišta klipa na području jednakom unutarnjem promjeru sjedala. Istodobno, isti tlak u sustavu prolazi kroz pilot, prenoseći silu prema dolje na klip koji djeluje na području oko 50% veće od unutarnjeg promjera sjedala. Rezultirajuća diferencijalna sila drži ventil čvrsto zatvoren. Kako se povećava tlak sustava, povećava se sila protiv brtve klipa.
 
Kada tlak sustava dosegne pritisak ventila za pražnjenje ventila, pilot isključuje tlak sustava i otvara vrh klipa za odzračivanje tlaka, pilot ventil ispušta komoru glavnog ventila (tlak otpuštanja) i glavni
ventil se otvara potpuno (h = D) .Kada se postigne zadani tlak puhanja (93-97,5% podešenog tlaka), pilot isključuje ispušni sustav i ponovno otvara protok tlaka sustava na vrh klipa s veća vrijednost tlaka, koja
učinkovito zatvoriti sigurnosni ventil.
 
Stoga je osnovna prednost pilot-djelotvornog sigurnosnog ventila, da pri približavanju unaprijed određenom tlaku ispuštanja povećava sila i da je nepropusnost sjedala bolja. Kod konvencionalnog ventila to je suprotno - kad se približava tlaku otvaranja, ventil počinje postupno otpuštati. Ovaj ventil se može koristiti u primjenama s omjerom povratnog tlaka do 70%, što ga čini idealnim za nepravilne sustave.
 
Dimenzije prirubnice mogu se mijenjati na zahtjev da bi se prilagodile većini postojećih instalacija. To omogućuje SVP-P pilot-upravljani sigurnosni ventil koji će se koristiti kao zamjena za starije opružne ventile koji možda nisu u skladu s novim sigurnosnim standardima

 

PILOT

Ovaj pilot ima fiksni udarac za kontrolu otvaranja ventila i zatvaranja zadanih točaka tlaka. Tlak postavljanja otvaranja određuje se pomoću sile kontrolne opruge koja drži odsjek za regulaciju reljefa zatvorenog ventila. Kada se tlak u sustavu koji djeluje na površinu sjedišta upravljačkog ventila jednako sile opruge, otvara se reljefna linija i zatvara se sekcija za kontrolu puhanjem, tlak sustava za blokiranje prolazi u komoru iznad glavnog kruga ventila. Kako se reljef otvara, pritisak ispod upravljačkog sjedišta izložen je većem području tlaka koji emidijalno čini kontrolnog pilota da brzo smanji tlak u području klipa.
 
Ovo smanjenje pritiska uzrokuje da se glavni ventilski klip podigne, oslobađajući tlak u sustavu. Nakon što se tlak sustava smanji do točke određene kontrolnom oprugom, ventil za reljef zatvara se, a otvoreni ventil za zatvaranje omogućuje tlak u sustavu da ponovno uđe u područje klipa, prisiljavajući glavni klip dolje do zatvorenog položaja ventila.

 

PRIMJENJIVI STANDARDI, ŠIFRE I DIREKTIVE

SO 4126-4 "Sigurnosni uređaji za zaštitu od prekomjernog tlaka" - sigurnosni ventili s pilotom "
94/9 EZ (ATEX) "Oprema i zaštitni sustavi namijenjeni za uporabu u potencijalno eksplozivnim atmosferama"
 
Poz. NAZIV DIJELA Materijal Standard
1 Kućište sjedala P265GH EN10273
2 Sjedalo CC333G EN1982
3 Cijev P235GH EN10216-2
4 “O” prsten NBR  
5 Cijev P235GH EN10216-2
6 Klip CC333G EN1982
7 Opruga 1.4301 EN10270-3
8 Seal PTFE  
9 Vodič CC333G EN1982
10 Gornje kućište P265GH EN10273
11 Poklopac P265GH EN10028-2
12 Cijev P235GH EN10216-2

 

ŠIFRA DN1 DN2 L (mm) L1 (mm) H (mm)
pritisak (bar)
TEŽINA(kg)
031201 1” NPT 2” 100 228 390 25 - 210 7.5
031202 1 1/2“ NPT 2” 100 228 390 25 - 210 7.5